Get In Motion - Home

Nieuwjaar Balance In Motion minicursus januari 2018

Strenght, Stability, Stretch & Relax in een groep van maximaal 10 deelnemers.
Hou je van verschillende soorten (small) groepslessen maar heb je weinig tijd? Wil je effectief en efficiënt trainen?
Deze complete workout van maar liefst 90 minuten in een groep van maximaal 10 personen bevat een wekelijks afwisselend cardio-vasculair deel en aansluitend Shape, Pilates, Yoga en Relax repertoire. Een veelzijdige lesvorm met de voordelen van het verbeteren van je algehele fitheid: conditie, (spier)uithoudingsvermogen, vetverbranding, kracht, flexibiliteit, coördinatie, houding, bewustwording en ontspanning. We gebruiken divers (klein) materiaal en uiteraard ons eigen lichaamsgewicht (Bodyweight training) zodat je al het geleerde 'gemakkelijk' en duurzaam thuis nog eens kunt herhalen! De minicursus is geschikt voor iedereen van elk niveau en bevat geen moeilijke choreografie of pasjes.

8 Zaterdagen 11.00 tot 12.30 in januari 2018
Data: 20, 27 januari, 3, 10, 17, februari, 3, 10 en 17 maart (119 euro)
http://www.getinmotion.nl/index.php/diensten/balance-workout

 

Samen naar buiten?

Hardlopen of bootcampen (nog) iets teveel gevraagd maar vind je gewoon wandelen weer iets te suf? Kom dan meedoen met onze outdoor lessen die er betreft belasting en intensiteit precies tussenin zitten. Ook zeer geschikt als voorbereiding op de wintersport. Gratis proefles mogelijk. http://www.getinmotion.nl/index.…/diensten/outdoor-in-motion
foto van BGN Gewichtsconsulenten.

Worshop Menu make-over

Wanneer: zaterdag 9 december 11.30 tot 13.00
Investering: 15 euro (opbrengst gaat naar Rocking X-mas)
Elk jaar steunt GIM een project van de 1% club en http://www.rockingupxmas.nl/  vind GIM een mooi initiatief.
Locatie: Pijnacker (Mariaschool)
Inschrijven: minimaal 8 en maximaal 14 deelnemers via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Delen maakt velen: https://www.facebook.com/getinmotion.nl/

Over gezond eten gaan de wildste verhalen. Dan mag dit wel, dan juist dat weer niet. Je weet soms niet meer welke keuzes je moet maken. Wil je praktische tips om je (kerst)menu te verbeteren. Minder calorieën binnenkrijgen maar toch genieten van een feestelijk tintje? Tijdens deze workshop leer je hoe je elk gerecht met relatief simpele aanpassingen net een beetje gezonder kunnen maken. Aan het einde van deze workshop kun je met behulp van de Richtlijnen goede voeding zelf je maaltijden/menu's met eenvoudige tips en aanpassingen een beetje gezonder maken. Er wordt niet gekookt of gegeten tijdens deze workshop. Deze workshop wordt begeleid door BGN-gewichtsconsulent Natasja Vermaas. Een BGN gewichtsconsulent heeft een door de beroepsvereniging (Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland) erkende opleiding tot gewichtsconsulent gevolgd en adviseert en/of begeleidt cliënten op het gebied van leefstijlverandering. 
Samen een leuke en leerzame workshop beleven en tegelijk ervoor zorgen dat een aantal gezinnen een kerstpakket thuis bezorgd krijgen! 

Oudjaar workshops Roll & Relax

Tijdens deze workshop gaan we het nieuwe jaar en de feestdagen relaxed tegemoet met foamrollers, massageballen, big balls, small balls en ontspanningsoefeningen. Een foam roller wordt gebruikt om je spieren soepel te houden en los te maken. Foam rolling is een onderdeel van self myfascial release (trigger point release), een manier om de spierspanning in het lichaam te verminderen. Maar een foam roller hoeft niet alleen uitkomst te bieden voor (top)sporters, die veel van hun lichaam vragen. Ook voor mensen met een druk leven (veel achter de laptop zitten) kan een foam roller uitkomst bieden om je nek, rug en onderrug los te houden. Geef je snel op! Maximaal 10 deelnemers per groep. De investering is 10 euro.

Maandag 18 dec 20.00-21.00 

Dinsdag 19 dec 20.00-21.00 

Pilates voor beginners zaterdag 18 november

Pilates voor beginners start zaterdag 18 november 10.00-11.00 (10 lessen in 12 weken voor 96 euro).
Je leert de fundamentals, enkele Pilates concepten en zeker 20 basic Pilates oefeningen die de 3 onderstaande zaken aanpakken. Geef je nu op en ontvang tevens het gratis e-boekje Mindful eten 'een kijkje in de keuken van emotie-eten'.

1. Slechte beweeggewoonten – leer ze af, en leer nieuwe, betere gewoonten waarmee je op een veiligere, efficiëntere manier beweegt.

2. Zwakke spieren in je buik en rug – weg ermee! Vervang ze met sterkere, meer weerbare spieren die je lichaam kunnen beschermen tegen blessures en overbelasting.

3. Flexibiliteit - maak met de oefeningen spieren en eventuele verklevingen los en wordt weer flexibel.

CONTACTGEGEVENS

Natasja Vermaas
Tel: 06-28601763
Pijnacker-Nootdorp

WEBGEGEVENS

Bedrijfsgegevens

GIM te Nootdorp
K.v.K. 27286784
NL145598032B01